5.2.06

Mutters Tren İstasyonu

Yasemin'i bıraktığı yorumdan fark edip sitesinde dolaşınca fotoğraflarını koyduğu Sapanca tren istasyonu ile benim Insbruck'taki son bayram tatilinde hayranlıkla fotoğraflarını çektiğim Mutters tren istasyonu arasındaki benzerliği görmemek mümkün değil.


Yasemin de yazmış zaten Sapanca tren istasyonunun Alman yapımı bir bina olduğunu. Mutters de Avusturya'nın Alman sınırına çok yakın bir Tirol köyü.
Ben de tren istasyonlarını ve Alman mimarisini çok severim. Şimdilerde bir de Shrek'in sonsuz tren sevgisi ve engin bilgisi ile birleşince aşağıdaki fotoğrafı çekebilmek için -10 derecelik gece soğuğunda, çöp kutularını tripod yerine kullanarak donmayı da göze alır oldum. Ama çok güzel değil mi? Maket gibi.

1 yorum:

Yasemin dedi ki...

Dory'cim
Ne kadar da benziyormus gercekten. Sanki o istasyonu almis Sapancaya kondurmussun gibi dimi?
Ne zevkli, ne hos binalar bunlar.Oldum olasi Alman mimarisini ve istasyonlari cok severim,istasyonlardaki alman yapimi minik lojmanlarda oturanlarada hep imrenirim:)) . Bi de ALmanya'da bazi Hauptbahnof'larin cati katindaki cafelerden izlemek icin yerler vardir ya,ben onlarada bayilirim.
asagiya baktigindada basim doner karmasadan ,sanki orumcek agi gibi her ray birbirinin icine gecmis.en az bir 2 saat izleyebilirim gozumu ayrirmadan o goruntuyu.

Tabi senin fotograflarinda yerlesimler cok guzel olmus,cop kutularinin ustune ciktigina degmis dogrusu.Benzerlikde sasirtici:)
Iyi bir hafta gecirmeni diliyorum.
Sevgiler...