31.10.10

Başbaşa


-"Hadi bırak şu bilgisayarı da benimle ilgilen! Üç gündür başındasın! Kocan seyahatte, oğlun babasında diye sürekli çalışıp durdun! Ne biçim tatil bu?! Bilgisayarınla araya gireyim de gör!"


-"Niye kalktın ki? Ben okşayasın diye gelip aranıza girdiydim..."


-"İyi, ben de işin bitene kadar uyurum şuracıkta..."


-"O da ne, içeri sinek mi girmiş? Bi dakka, ben yakalarım şimdi onu..."


-"Dur dur, şimdi yakalıycam!"

-"Tamam, yakalayamadım ama kaçırdım hiç olmazsa."
* * *

Mutfak masasının üstü yasaktı sözde, ama sürekli "hayır! hayır!" diye bağrınmaktan sıkıldım. Şurada ne kadarcık ömrü var, bari mutlu yaşasın...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba Bağdat Cafe,
Kediniz Maşallah çok şeker bir hayvan..
Selamlar...

hay sana ne dedi ki...

önce maşallah... çok güzel, bi daha maşallah tü tü tü :)

bizden daha temiz oldukları kesin :) aşıları da tamam ise, korkmayın hiç...

bir de tüy dökülme probleminiz var ise, ben bir blogdan furminator'u öğrendim, aldım, şimdi deli gibi herkese söylüyorum ki 20 senedir çektiklerimi çekmesinler :)
bir bakın ve videoların gerçek olduğunu bilin.
Bende evde bir uzun tüylü bir kısa tüylü var, uzun anamızı belledi senelerdir :)aklınızda olsun :)

dory dedi ki...

Videolara baktım da inanılmaz! bizimkinin tüy dökme problemi çok fazla değil aslında, ama sıfır da değil elbette. Tüylerini taramanın sonrasında dökülmeye pek engel olmadığını görüyorum ama bu furminator çok etkili belli ki:)