16.1.08

Antalya toplantısı fena geçmedi. Senede bir gördüğüm saha ekibinden biraz tebrik, biraz iltifat aldım; bir gün boyunca toplantılara katıldım; akşam gala yemeğinde 10-15 dk dans ettim, sonra da döndüm geldim.
Beğendiğim bir elbise bulamadım, siyah pantolon-ceketle idare ettim.
Cumartesi öğlen dönünce haftasonu da çabucak geçiverdi, dinlenemedim.
Bu hafta başında iki gün, işten geldiğimde yarımşar saat koşu bandında yürüdüm; hatta 2.gün küçük dumble'larınla biraz kaslarımı çalıştırdım. Koşu bandının karşısına TV düzeni kurduk aslında ama daha tam yerleşemedik. O yüzden yürürken sıkılıp erken bırakmayayım diye Shrek bana yüksek sesle kitap okudu:) Aklıma babam geldi; o da annem iş yaparken (mesela fasulye ayıklarken veya dikiş dikerken) ona kitap okurdu.
Geçen hafta Perşembe günü avukatım mahkemeye tedbir dilekçesi verdi. Durumu anlatıp, velayet kanunen annede, ancak icraya koyamıyoruz, bu nedenle karar yargıtayda kesinleşene kadar çocuğun anneye verilmesi için tedbir istiyoruz dedi. Dün hakim tedbir talebimizi reddetmiş. Gerekçesini henüz bilmiyorum, yarın öğrenecekler. Ama muhtemelen hakim dosyanın kapanmış olduğunu bahane etmiştir, oysa biz dosyaya istinaden değil, ayrıca istemiştik tedbiri. Avukatın dediğine göre, esas hakim kararı yazarken kesinleşene kadar ne olacağına ilişkin bir madde eklemediği için şimdi böyle zordaymışız, onun hatasıymış.
Ablam da bugün Strasbourg'dan mail atmış.
"Ya Dory'cigim sana hic kotu seyler yazmak istemiyorum ama dun aksam uykumda yine Teoman ile ugrastim ve sana sormak istiyorum yeni birsey var mi diye :((
Bu arada bu Irfan Bey'in (avukatım) seni cok oyaladigini, bu isi kendin ele alip gidip kimle konusacaksan konusmanin daha iyi olacagini soylemem gerek. Hicbir mahkeme karari bir annenin cocugu ile iliskisinin kesilmesine sebep olamaz. Kaldi ki bu kararda cocugun anneye teslimi isteniyor !!!!
Ozur dilerim Dory. Temcit pilavi gibi ayni seyler soyleniyor. Artik cok saftiriklik oluyor Irfan Bey'in karsi tarafin avukatiyla beraber hareket ettigini anlamamak :( :( :( :(" demiş.
Burada "saftirik" ben oluyorum. Bu arada avukatımın çoook ağırkanlı olduğu, herşeyi ağırdan aldığı gerçek tabii, ama Mammut'un avukatıyla işbirliği içinde olduğu tam bir komplo teorisi. Yok artık, daha neler!
Dün eve geldiğimde hasta gibiydim; ellerim ayaklarım buz gibi, midem bulanıyor, kafamı koyacak yer arıyordum. Bugün de yorgun geldim ama daha iyiyim. Bu hasta gibi olma hali gündüzleri işteyken yok ama. Hadi bugün işte canım sıkıldı, birkaç iş ters gitti, hem ablamın maili geldi; dün ne oldu ki? Ah, tabii ya, tedbir talebinin reddedildiğini dün öğrenmiştim. İnsanın morali ile fiziksel iyiliği arasında bu kadar mı doğrudan bir bağ olur...
Bu arada, İpek Hanım'ı anlatmış mıydım? Hani Teoman geldiğinde akşamüstü okuldan döndüğünde onu karşılaması ve öncesinde de ev işlerini yapması için anlaştığımız kadın. Önce çok gözümüzde büyüttüğümüz için şimdi biraz hayal kırıklığı yaşıyoruz, ama yine de inanılmaz bir lüks bu. Ortalık temiz; çamaşırlar yıkanıyor, ütüleniyor, yerlerine kalkıyor; hatta akşam gelince yemek hazır oluyor. Ama insanoğlu şımarık, hep mükemmeli arıyor. Shrek ilk yaptığı mercimek çorbasıyla kabak dolmasını, patates salatasını beğenmişti, ama sonra yaptığı yaprak dolma, sulu köfte ve imambayıldıya dudak büktü; erişteli mercimek acı, karnıbahar yemeği ve zeytinyağlı yer elması fazla pişmiş olunca başladı söylenmeye. Bir de kadıncağız alışmış kocası, iki yetişkin oğlu ve kayınvalidesine, ve tabii kendisine yetecek kadar yemek yapmaya, her yaptığı koca bir tencere oluyor. Kapuskayla mercimeğin yarılarını buzluğa attım, zorda kalırsam çıkaracağım. Shrek de aslında bu kadar kaprisli değildir de büfenin üstüne özellikle dizdiği vidaların sırası bozulmuş, hoparlörler yerinden oynamış, ortada bıraktığı çekiç projeksiyon makinesinin üstüne konmuş bulunca çok kızdı. Herkesin hassas olduğu konular var...
İşte hayat böyle devam ediyor.

2 yorum:

Butterfly dedi ki...

Seni ve hayatını okumaktan keyif alıyorum, anlatırken de yaşarken de keyif aldıgın belli çunku ben de okurken keyıf alıyorum, ayrıca eşının sana kıtap okuması sıkılmayasın dıye buyuk bır ıncelık hem de bır erkekten beklenmeyecek bır ıncelık cok duygulandım, en kısa zamanda Teoman'a da kavusman dılegı ıle sevgıler...

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Eşyalarının yeri temizlik yapılırken biraz yerinden oynadı, diye söylenmek bir erkek davranışı mıdır, nedir?
:)