2.11.07

Saç Baş

Geleneği bozmayayım,yeni saçlarımın da fotoğrafını koyayım dedim. Biraz da Fatma'nın yorumundan esinlendim. Zaten yazacak bir şey yok... iş anlatacak değilim ya.

Çok sevdim çok... bayrak gibi, yeni başlayan dönemin simgesi gibi. Aslında kırmızı filan değil, bakır denebilir ancak. Ama kesinlikle kısa. Geçenlerde biri "aa, çok yakışmış, sizi gençleştirmiş. Uzun bir yolculuğa çıkmadan önce yollarda rahat etmek için saşlarını kesen Avrupalı kızlara benzemişsiniz" dedi. Ne imge ama... Belki bir filmden, belki geçmişte tanışılmış birinden gelen bir anı olsa gerek. Bu sözler bana daha çok, zorlu bir mücadele, belki de bir savaş öncesinde silahlarını kuşanıp bıçağıyla saçlarını kısaltan bir kadın savaşçıyı çağrıştırdı. Bir güç gösterisi gibi kesiverirler ya, filmlerde görürüz bir tek, ama o duyguyu tanırız. Sonra da dönüşü olmayan bir şey yaparlar ve dönüşü olmayan bir yola girerler. Ben kadın oyuncunun savaşa girdiği, donanıp düşmanlarını yendiği filmleri de pek severim zaten.


Bu Cumartesi günü Shrek çalıştığı için ev düzenleme veya bir arkadaşımla görüşme gibi planlarım vardı ama gün tembellik ederek geçti. Aslında çok da sayılmaz; genel müdürümüzün ağzından yurtdışındaki direktöre yazılması gereken bir mail vardı, taslağını benim yazıp göndermemi istemişti, yarım günümü onun başında geçirdim. Biraz internette dolaştım, yandaki pufları buldum. Salona böyle bir şey istiyorum, kucağımda laptopla otururken ayağımı uzatmak istiyorum. Ama şu anda salondaki kanapelerin biri bej, diğeri mor, iki de koyu kahve ahşaplı beyaz küçük berjer var, ayrıca yemek masası sandalyeleri de krem rengi deri/koyu kahve ahşap. Hmm, çizgilinin yakışmayacağı belli de, acaba krem mi, yoksa kahverengi puf mu daha iyi gider?

Sonra, akşam Süzmebal gelecek diye lazanya ve muzlu-sütlü-bisküvili uyduruk bir tatlı yaptım. (Geçen haftasonu geldiğinde de lazanya ve bademli-sütlü-bisküvili uyduruk tatlı yaptıydım, başarılı olmuştu, tabağındaki lazanyayı bitirip ikinci porsiyon tatlıyı istemişti. Babası yemekte ne istersin diye sorduğunda yine lazanya demiş:))

Sonra gidip yeni tipimle vesikalık fotoğraf çektirdim, yoksa resmi bir dairede, vize başvurusunda filan eski fotoğrafımı versem benzemiyorum diye sorun çıkarabilirlerdi.
Zaten o arada akşamüstü oldu; gidip önce Shrek'i metrodan aldım, sonra da Süzmebal'ı aldık. Lazanya ve muzlu tatlı yine amacına ulaştı. Şimdi onlar Wii oynuyor, ben de bunları yazıyorum. Tek eksiğimiz var...



21 yorum:

Biyonikkedi dedi ki...

Güle güle kullan,gerçekten hoş olmuş.Sanki yüzünü bile görmüş gibi oldum:)Çok hoşsun.Kızıl yaptırdığım ünleri özledim birden.Şükür hemen geçti ;P
Bakamadım ben kızıla Dory.Her banyoda Alfred Hitchcockun "banyoda cinayet"film sahnesi çekiliyormuş gibi kıpkırmızı oluyordu duş:)

Kesinlikle:Bej!
Benim salonda bunun leopar desenli kumaşdan olanı var,kendi boyadığım leopar aynamla uyumlu olsun diye özel yaptırmıştım,bi ara göz atarsın:)

Butterfly dedi ki...

Eksik tamamlanacak, geri sayım coktan başladı! Kızıl ve özgür saçlarınla Teomanı yanına alıp, zaman sınırlaması olmaksızın geip dolaşabılecegınız nice uzun günlere...

gülçin dedi ki...

hmm. bu saç rengi 66-46 ya %30 volüm kırmızı eklenerek mi çıkıyor yoksa :) benimki öyle de :)) çok güzel olmuş saçların, yeni imajın, ruh haline de uymuş ne güzel. ben de eşimden ayrılınca bu renge boyatmıştım saçlarımı, yıllaaaaar oldu hala böyle. iyidir iyi :))

sevgiler.

müzi dedi ki...

eksik en kisa zamanda tamamlanir insallah. o ne de bu oyunun basrol oyuncusu gibi oldu, sonradan tesrif edecek ama cok buyuk bir etkiyle :)

SuGibi dedi ki...

saçlar süper

bence kahverengi puf. bizde altı kahverengi deri, üstü kumaş krem, iki renk olanı var. işinize yarar mı:)

çok yakında eksiksiz olacaksınız:)

ekmekcikiz dedi ki...

Eksiğinizin olabildiği kadar kısa zamanda tamamlanmasını dilerim, güzel saçlı anne.:)

berfin dedi ki...

ya ben yeni keşfettim burayı.çok sevdiğim bir şarkı adıdır ayrıca bağdat cafe.saçlara çok hoş:)hayırlı olsun.bundan sonra sık sk uğramam gerek.yakından tanımak için:)görüşmek üzere.

dory dedi ki...

Ben de şimdi fark ediyorum, çevrede meğer ne kadar çok kızıl/bakır saçlı kadın varmış.. ben de çok mutluyum böyle, her aynaya baktığımda beğeniyorum. kızıl saç soluk gösterir derler ya, doğruymuş ve bu yüzden de çok mutluyum; benim yüzüm de hep biraz kırmızıdır, kapatmak için makyaj yapmak zorunda kalırım, artık hiç gerekmiyor.
Puf konusuna gelince, çok zor çok... varolan eşyaları hem ergonomik, hem estetik yerleştirmek ne kadar zor, karşılamak istediğim çok kriter var, bir türlü beceremiyorum. neyse, derdimiz bu olsun:)

filizinadası dedi ki...

öncelikle gözünüz aydın...en sonunda !
ben mutlu haberi biraz geç aldım ne zamandır uğrayamamıştım blogunuza...çok mutlu olmanızı diliyorum ve saçlarınız süper olmuş..tadını çıkartın herşeyin....hayat yaşamaktır...:)

bocuruk dedi ki...

Saçlar çok güzel:) Eksiğinizin en kısa zamanda tamamlanması dileğimle...
Sevgilerimle...

Biyonikkedi dedi ki...

Unuttum Dorry ama
Blogumu şifreledim ama tatlım ben sana davet gönderdim mi?

Hiiiiih eğer göndermedimse çook ayıp ettim,hemen bana blogunun da adını yazarak mail at lütfen derhal göndereyim.

Yok eğer davet gönderdimse "efferim bana",o zaman "hoşgeldinnn" diyeyim:)
Biyo

Biyo dedi ki...

Ayy yazmadan duramayacağım kızlarrr
Dorry çok küsel bi kadınnn.Ve her rengi-modeli denemiş üşenmeden.Ama ennn çokta bu renk yakışmış ona.
Yani onun yerinde biri olsa kesin çarşaf çarşaf foto basardı.
Neler görüyoruz ama dimi haksız mıyım?
(Dory dünyaya dön artık.Davetim geldi mi dedim ayol:))

Çocuk gibi dedi ki...

Aaaaaaaa ben Teoman' ın haberini yeni okudum. Ne zamandır buralara uğrayamamıştım Doryyyyyy, gözün aydın :)))))))))))))))))))

Bu arada kısa saç insanı genç ve dinamik gösteriyor, güle güle kullan.

Yaaaa, ben bu habere çok sevindim gerçekten :)

Butterfly dedi ki...

Acıyorum sayfayı bakıyorum kı, yenı bır haber olsun mesela, Teoman'lı bır fotograf karsılasın bır gun benı ıstıyorum,cok sey ıstemıyorum, hak ettıgınle bulustugunu bır an once gormek ıstıyorum. Imza,sabırsız basak kadını:)

daimamutfak dedi ki...

Saçınızın çok yakıştığını düşünüyorum nedense!!!
Arkadan yani enseden görerek fikir verilirmi?
Ben verdim.Enseden görünüşü yakışmışsa önden de harikadır.
Sevgilerle..

daimamutfak dedi ki...

Saçınızın çok yakıştığını düşünüyorum nedense!!!
Arkadan yani enseden görerek fikir verilirmi?
Ben verdim.Enseden görünüşü yakışmışsa önden de harikadır.
Sevgilerle..

daimamutfak dedi ki...

Saçınızın çok yakıştığını düşünüyorum nedense!!!
Arkadan yani enseden görerek fikir verilirmi?
Ben verdim.Enseden görünüşü yakışmışsa önden de harikadır.
Sevgilerle..

daimamutfak dedi ki...

Hay allah ben bir mesaj attım.Gittimi diye bakınca 3 adet mesaj gördüm.Allah allah nedenki?
Buldummmmmmmmmm
Saçınızda mailim etkilenmiş olmalı..
Güle güle kullanın saçınızı.

dory dedi ki...

biyo, davetin geldi, çok teşekkürler, ara sıra giriyorum ama bu aralar çok yoğun işler. arada bir de 4 gün seyahatteydim, bir sonraki yazımda anlatırım.
seyahatten dönünce bir baktım, şirket bilgisayarından blogger'a girmeyi engellemişler, bazı bloglara da giremiyorum, girdiklerimde de fotoğraflar çıkmıyor. gün içinde şirkette girenler için yaptılar herhalde ama benim gece uğraşım da çok zorlaşmış oldu. neyse, bir yolunu bulurum herhalde.
butterfly, hala bir gelişme yok diye de yazasım gelmiyor sanırım. bugün karar yazılmış olmalı, salıya imzadan çıkarmış. hala bekliyorum:(
herkese sevgiler

dory dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
www.edasuner.com dedi ki...

geze geze buldum seni dory çok cici saçın hayırlı olsun bende iyice kısalttım saçımı kestirdim diye yazmıştım bende :) biz kadınlar ne şeker şeyleriz dimi kuzum :)

Galaktobureko bahane yazına kadar bakındım bayağı da bakmışım ya ee devamı yarın :) sevgielr bende beklerim canım