29.11.06

Kanapede 76.Saat

Pek bir degisiklik yok. Dün miyorelaksan, antismazmodik bir ilaca, bu sabah da antiromatizmal, antienflamatuvar, analjezik bir baska ilaca basladim. Shrek gelince muayene etti, bacaklarımı tek tek tutarak kaldirip hangi acidan sonra neremin acidigina bakti; ayaklarimi düz uzattirip parmaklarimla itme ve cekme hareketi yapip yapamadigima bakti; biraz sivri uclu bir seyle bacaklarimda his kaybi olup olmadigini kontrol etti. Sonuc olarak durum cok vahim degil, muhtemelen cerrahi müdahale gerekmiyor, dolayisiyla ambulansla MR cektirmeye gitmeye gerek yok. Bugün iki kez kalktim yerimden ama iki dk sonra döndüm. Kaplumbaga hiziyla yürüyorum zaten. Biri beni giydirebilir, hadi asansörle de asagi inerim ama arabaya nasil oturup kalkicam mechul. Ilaclar biraz fayda ederse yarin gidebilirim herhalde. Dün aksam Shrek'in hazirladigi yemegi kalkip masa basinda yiyeyim dedim, öldüm agridan. Cay fasli, gec vakit atistirmalari kanapede, yari yatar sekilde gecti. Film seyretmeye devam. Kanape yatagimdan hem daha sert, hem daha yüksek oldugu icin geceyi ben bir kanapede, Shrek öbür kanapede gecirdik. Sabah belime analjezik-antienflamatuvar jel sürüp yanimdaki sehpaya kasarli ekmek ve cay birakip ise gitti. Baktim yardim istemiyorum diye annem cok bozuluyor, bugün onu cagirdim. Iyi de oldu aslinda. Oglen bana omlet yapip greyfurt dilimledi. Arada belime jel sürdü.
Biz zaten Cumartesi günü hem diyete, hem de düzenli egzersize baslamaya karar vermistik. Kongrede ölctürmüs, Shrek'in kolesterolü de almis basini gitmis. Hatta hemen gittigidiyor'dan ikinci el kosu bandi baktiydim. Biliyorum, bircok kisi heves edip aldi, kullanmiyor; ya kapinin arkasina ya yatagi altina kaldirdi, orada tozlaniyor, evlerde yer kapliyor. Daha bu Cumartesi biz de deneyelim; alip salonun ortasina, TV'nin karsisina koyalim; demistik ki, kanapeye cakilip kaldim. Simdi bakalim ne zaman bantta yürümeme izin cikacak?
Bugün biraz internetten arastirdim, bel fitiginin cesitleri, asamalari, tedavi yollari, korunma yollari (biraz gec ama neyse), sonrasinda neler yapilmali, uygun egzersizler... Görünen o ki, bana artik yüzme ve yürüme disinda pek bir spor mümkün degil. Belki zayifladiktan ve bel kaslarimi iyice güclendirdikten sonra.
Bir yandan da aklim Nemo'da. En gec yarin aksam Mammut'u arayip durumu anlatmak, onun getirip birakmasini istemek zorundayim. Artik kabul ederse, n'apim?

5 yorum:

epsilon dedi ki...

çok geçmiş olsun.umarım en kısa sürede atlatırsınız..

tontontombo dedi ki...

Geçmiş olsun, mamut getirir inşallah Nemoyu, ilaç gibi gelir sana:))

maviokyanus dedi ki...

gecmis olsun , umarim bir an önce sagligina kavusursun.

Adsız dedi ki...

Keşke dedim aynı şehirde olsaydık da -hernekadar resmen birbirimizi tanımıyor olsak da ben ruhen tanıdığımızı düşünüyorum- sana sıcak bir şeyler hazırlayıp ikram edebilseydim!
Geçmiş olsun... Umarım kısa zamanda kendini toparlayabilir ve Nemo ile güzel vakit geçirirsin.
Fatma

limoncicegi dedi ki...

Cok gecmis olsun, kosturmacalarin icinde uzun uzun acili olsa da dusunme zamani olmus. Hem kitapta da guzel guzel telkinlerde bulunmus.. En kisa zamanda gecer ve Nemo ile yerlerde yuvarlanirsiniz :))