11.12.05

Yeni Dostlarım Beri ile Robi

Beri'ye arkadaş ördüm, adı Robi. Bu dünya tek başına çekilmiyor (ya da ben beceremiyorum); birbirlerine destek olsunlar, hayatı paylaşsınlar dedim.
Beri'yi örerken elimdeki yünün yetmeyeceğini anlayınca kendinden kazaklı yaptıydım; baktım bu kez yünüm bol, tek renk yaptım; sonra da gözüme pek bir çıplak geldi, bir de kazak ördüm. Günümüz çocukları değerini bilir mi acaba? Artık emek öyle ucuz, öyle değersiz ki... Benim ablamdan kalma iki bebeğim vardı topu topu, ikisi de benden yaşlı, biri 63 model bir Barbie, diğeri boyu herhalde benim boyum kadar, takır tukur, saçları ablamla arkadaşlarının gazabına uğramış bir bebek. Bir yılbaşında uyduruk plastikten bir noel baba gelmişti, el kadar bir şey, sırtındaki küfeden şekerler çıkmıştı. Öyle çok gürültü yapmışım ki ablam elimden alıp kırmış, beni uzun süre susturamamışlardı. O zaman böyle kumaş oyuncaklar da yok, ilk kez 8-9 yaşlarındayken bir pembe panterim olmuştu (Fatoş da ondan sonra böyle büyüdü zaten). İlk ve son legomu 9 yaşındayken, tatilde tanıştığımız Avusturyalı bir aile ertesi sene bizi ziyarete gelirken getirmişti. Bazı parçaları hala duruyor Nemo'nun legolarının arasında. Annemin de bana oyuncak örecek vakti yoktu elbette, iki çocuk ve o mükemmeliyetçilikle nereye? O zaman hazır giyim de doğru dürüst yok, elbiselerimizi, paltolarımızı dikerdi kadıncağız, oyuncak da neymiş?
Birkaç tane daha üretebilsem güzel bir yılbaşı hediyesi olur arkadaşlarıma, ama bir tanesini örmek tam bir hafta sürüyor.

9 yorum:

Mutfakta Zen dedi ki...

severim ben o dostlari!
çok güzeller, bence harika bir hediye olacak.. el emegi, göz nurundan güzel hediye olur mu hiç?
hadi kolay gelsin!
tijen

Burcu dedi ki...

Çok güzel olmuşlar, Dory'ciğim. Harikasın sen, içinin güzelliği yaptığın herşeye yansıyor, hep mutlu ol, tamam mı?

huysuz ve tatlı dedi ki...

çok güzeller hakkaten :)

sienna dedi ki...

cok guzel olmus bunlar keske ben de orgu isini becerebilsam de yapsam bunlardan: eminim bunları yaparken de cok zevk almıs ve rahatlamıssındır. annem hep orgu ormek bir terapidir der....

ipek [mail adresimden ulaşın] dedi ki...

Dory,bayıldım ne kadar güzeller.Hep nasıl yapıldıklarını merak etmişimdir.Bir oyuncak ayım vardı çocukkken,sonrasında sökülmüştü.Tıpkı ona benziyor ayıcık.Bir ara nasıl yapılır,detaylı anlatırsan,bende bir tane örmeyi isterim.Sevgilerimle.Umarım herşey yolundadır.

xtra dedi ki...

Bunu yapabilirmişim gibi geldi.
Tabi senin kadar güzel örebileceğimi zannetmiyorum.
Rica etsem yeni bir taneye başlarken kademe kademe fotoğraflayıp burada yayınlar mısın?
Bu sayede nasıl yapıldığını daha iyi anlarım herhalde..
Ayrıca tebrikler..

Ortak mesaj:
Bir zamanlar fazla kilosu olmuş kişilere ve böyle kişileri tanıyanlara sesleniyorum.
Diyet Kardeşliği olarak basaranlar.blogspot.com adresi bünyesinde yeni bir oluşumu başlattık.
Bu adreste yayınlanmak üzere zayıflama konusunda edinilmiş bilgilerinizi ve başarı öykülerinizi bizimle paylaşır mısınız?
Bu sayede hem bizleri motive edecek bir araç sağlamış olacaksınız, hem sizin yaşadıklarınızdan faydalanmış olacağız hem de bunlar aslında birer belge niteliği taşıyor olacaklar.
diyetkardesligi@gmail.com adresine biraz uzunca tuttuğunuz hikayelerinizi bekliyoruz.
Sevgiler..,

dory dedi ki...

bu teşvikler karşısında yeni bir ayıcığa başlamak çok daha kolay olacak:))) teşekkürler

VANİLYA dedi ki...

çok sevimliler tam olarak nasıl yaptın kaç ilmekle başladın ?

yeşim dedi ki...

Bayıldım. Ben de hep merak ederdim nasıl yapıldığını anlatırsan biz de öğrenmiş oluruz. Eline sağlık...
yeşim