1.5.11

Ruhsal Toksin

"Boşver, sen okumasan da olur, nasıl olsa benim şirketim var, şirket senin olacak büyüyünce" diyormuş.
"Ben en azından makine mühendisiyim, evlenerek gitsem de, bitiremesem de sonuçta yurtdışında alternatif enerji kaynakları üzerine eğitim aldım; Türkiye'de kimse bilmiyorken güneş ve rüzgar enerjisinden anlıyordum; babamın dairesinde kira vermeden yıllarca ev-ofis yaşadım; ona rağmen doğru dürüst iş yapamadım; yeryüzünde bir çöpüm bile yok; babamı dolandırıp onun adına kredi aldım, borcu ona ödettim" demiyor tabii...

Yaşam enerjimizi, kötü beslenme, hava kirliliği ve kimyasal kozmetikler yoluyla vücudumuza aldığımız toksinleri bertaraf etmek için harcadığımız oranda vücudun kendi kendini onarma yeteneğini de boşa harcamış, buralarda tüketmiş oluyoruz ve hastalıklar ortaya çıkıyor. Aynı olgu benim hayatımda Mammut için geçerli. Yaşam enerjimi onun yarattığı toksik etkiyle başedebilmek için harcıyorum. Bu fiziksel değil ruhsal bir enerji olduğu için başa harcanması da hastalık şeklinde değil, depresif ruh hali, tatlı ve hamur işini fazla kaçırmak gibi şeylere yolaçıyor.

Bu arada bir hafta daha geçti. Nemo geçen Pazar arayıp "doktor bir hafta daha rapor verdi, ben burada dinlenmek istiyorum" demişti. Hangi ilaçları aldığını, gittiği doktorun adını filan sordum; Bandırma Devlet Hastanesi'ni arayıp o isimli doktora ulaştık. Tıbbi bilgileri doğru anlayıp üzerinde konuşabilsin diye Shrek aradı. Nemo tonsilit olmuş, yani bademcik enfeksiyonu. 10 günlük antibiotik tedavisi başlamışlar. "Babası istedi, ben de 10 günlük rapor verdim" demiş. Yani aslında rapor iki partide alınmış değil. Bir hesaplar peşinde ama ne? Nereye kadar?

2 yorum:

okiokix dedi ki...

Bu da geçicek diye düşünün lütfen,neler neler atlattınız.Allah kolaylıklar versin ve tabii ki sabır ve dayanma gücü.sevgilerimle,okşan.

Adsız dedi ki...

ya senin yeni kocan gerçi evlimisin bilmiyorum belli değil de doktor olan boyuna eskisini anlatıyorsun ne kadar geniş adammış ya hiç okumuyor mu bu bloğu eski kocanı iyi veya kötü yönüyle anlatmadan sürekli ondan bahsetmeden bıkmadı mı kapılara sığmıycak valla boynuzları doktor beyin.