21.12.10

Kış Kahvaltısı

Tipik bir sabah 08.15 fotoğrafı...
Ne bu böyle, klavye klavye üstünde derseniz, laptopu masada 3M'in laptop sehpası üstüne koyduğum için, bir de masaüstü klavye kullanmam gerekiyor. Böylece laptopun ekranı göz hizasına yükseliyor, boyun ağrısı, duruş bozukluğuna karşı...
Önündeki de sabah kahvaltım, bir yandan e-postaları okuyup, bir yandan kahvaltı yapmak için...
Güne hafif, vitamin dolu, yaşam enerjisi dolu bir başlangıç için...
(İş günü demek daha doğru, çünkü haftasonu günleri genellikle peynirli-maydonozlu omletle başlıyor)

Yazın domates-salatalık-beyaz peynirle hazırladığım kahvaltımı getiriyordum ama bir süredir buna döndüm:
brokoli çiçekleri, kırmızı biber, salatalık, portakal, ekstra bir meyva (elma veya armut veya yarım avokado veya bir kivi)
üstüne az tuz, az limon suyu, az zeytinyağı, sızma tabii
Sabahları Nemo'ya omlet yapıp o yerken ben de mutfakta kendime bunu hazırlıyorum; ofiste ilk iş de yiyorum, bir keyif, bir keyif...

Tavsiye ederim:)

Hiç yorum yok: