11.4.07

Düşünce Gücü

Pazartesi akşamı Endişeli Peri'nin haftasonu yazısını, herhalde tüm yorum bırakanlar gibi gülümseyerek -ben yorum bırakmadım ama yazılanlara gönülden katıldım- , orada olmaya içim giderek okuduktan sonra, hatta Shrek'e "Kemal'in Yeri hangisiydi? Hani seninle bir kere oturup çay içmiştik, o muydu?" diye sorup öyle olduğunu anladıktan tam bir gün sonra, hiç planlamamışken, kendimizi orada çay içerken bulduk. Şimdi ben düşünce gücüne inanmayayım da ne yapayım?
Akşamüstü Shrek iş çıkışı karşıya geçmesi gerektiğini söyleyip benim de gelmek isteyip istemeyeceğimi sormuştu. Buluşup tek arabaya düştük; önce onun işlerinin bir kısmını hallettik, sonra Moda'ya gidip annesinden gardrobun kapak rayını alacaktık ki, "hadi" dedim, "sahilde bir çay içelim". "Bak bu şekerlikleri Bora sevmezmiş" dedim, "haklı" dedi...

4 yorum:

Fulya dedi ki...

Ben de Peri'ye birakmadim yorum ama okuyup "ahh ahh" dedim. Ben daha cok ozluyorum siz boyle Moda turlari yapinca:((( . Benim icin de icin caylari lutfen, ozellikle Moda'da.

Adsız dedi ki...

Ohhhh... Baygin baygin tuz ve yosun kokusu buraya kadar geldi! Ben ve Fulya, burada eriyoruz yav! Alacaginiz olsun. :o)

www.elifsavas.com/blog

dory dedi ki...

Evet, burada hala çok güzel yerler var, ama oralara ulaşırken çektiğiniz sıkıntıya, burada yaşarken yaşadığınız sinir harbine, yarın endişesine değiyor mu derseniz orası şüpheli. Siz bana bakmayın, ben "uzakta" olup özlemeyi sevenlerdenim galiba.. Moda'ya da senede iki defa ancak gidiyorum, belki ondandır:)

endiseliperi dedi ki...

hah haaa çok güldüm. ben bugün iki gezmece yazısı daha yazayım, oralara da gidersiniz belki ve böylece günün birinde çarpışma ihtimalimiz artar.:)

o şekerlik benzeri bir nesne üstelik tasarım ödülü filan almıştı. gerçekten çok kullanışsız.
ama ben nedense bu konuda bora'ya hak veriyor gibi değil de onun yaptığı huysuzlukla dalga geçiyor gibi bir hava takınırım. sevdiğim yerlere karşı onları %100 onaylamak gibi bir iyiniyet geliştiriyorum. örneğin bora ikea hakkında tek kötü laf ettirmemem, oraya gittiğimde, doğduğum eve gitmişiz gibi rahat ve huzurlu olmamla alay eder.

Ah fulya, elif, moda bir kaç hafta içinde daha güzel olacak, o ekmekağaçlarında körpe yapraklar çıkıp, serçeler daha da şenlenince. belki o zaman fotoğraflarını çekip yayımlarım. ve umarım siz de en kısa zamanda gelip görürsünüz.

sevgilerimle.