8.2.07

Carsamba Raporu

Bir gece önce gec yatinca sabah cok erken firlayamadik evden, ama yine de hic sorunsuz gecti ögleden öncemiz. Once benim is yerime ugrayip sigorta karnemi aldik; bu arada 34 kisiyle tanisip merhabalasti Nemo. Zaten bir gece önce de "senin sirketinde kac kisi var?" diye sormustu, dedim 600. Bir de aile ve tanidiklari saydi; enistemi adiyla sayip, ablam icin "onun yaninda kalan kadin" demesine cok güldüm ama ablamin komik bulacagini sanmiyorum. Arada "senin doktor arkadasin, öbür doktor arkadasin, ..." diye saymaya devam etti, ama kastettigi Shrek degil, sabah gidecegimiz doktor ve izinli oldugu icin bulamadigim öbür doktor oldugunu tahmin ediyorum. Ofiste herkesle güzel güzel merhabalastigi icin bol aferin topladi. Ne kadar bana benzedigi söylendikce ben de dört köse oldum. Dört yasina kadar sirket pikniklerine götürdügüm icin herkes o yaslardaki halini biliyor tabii. Bir iki kez de cocuklu ev toplantilari yapmistik departmanda. Lafi cok dagittim, Nemo saymasini bitirince "612, demek senin takimdan beni 612 kisi seviyor" dedi...
Cantamiza sirketin kafeteryasindan su, topkek, bisküvi doldurup hastanenin yolunu tuttuk. Biraz utanarak sira bekleyen kalabaligin arasindan gecip dogruca arkadasimin yanina girdik; azicik sohbet, idrar ve kan tahlillerinin ardindan ultrasonla da bakti, görünürde bir sey yok. Nemo "bu doktor arkadasini cok sevdim, hastalaninca hep ona gelelim" dedi ama aslinda esas sevdigi ultrason:) Umarim bir daha bu doktor arkadasimla sadece ailecek görüsürken rastlasiriz, bir nefrologa ihtiyacimiz olmaz...
Nemo hastaneden cikarken "sakin babama söyleme, yoksa sana kizar, sen hasta ettin diye bagirir" dedi.
Ogleden sonra China Soul'a biletimiz oldugu icin eve gidip biraz dinlendik. Akrobatlarin yapacagi numaralar ilgisini ceker diye düsünmüstüm ama hic begenmedi. "Para verdigine göre seyredecegim tabii ama bir dahaki sefere bilet aldigin gösteri komik olsun" dedi. Birileri bu laflarla egitmeye calismis belli ki. Yine de homurdanarak seyretmesinin bir anlamini göremedim ve ara verildiginde ciktik, nesesi yerine gelsin diye bir Toysaurus turu yaptik.
Aksamin kalani onlarla oynayarak gecti.
Oglen evde film seyrediyorken Mammut cep telefonumdan aradi. Gercekten de icrayla gelmis, resmi adresim orasi oldugu icin annemin evinin önündelermis. Icra memurunu telefona istedim, ben ilk cumartesi degil, ikinci cumartesi aldim, daha 10 gün olmadi dedim ama adam sert sert "beni ilgilendirmez hanimefendi, ben kararda ne yaziyorsa onu uygularim" dedi, ben de "iyi, zaptinizi tutun öyleyse" dedim. Aklisira mahkeme önünde durumu esitleyecek, bakin o da uymuyor diyecek. Yeni avukatin verdigi akil bu belli ki. Iyi ki hukuk okumamisim, herhalde hem ac kalirdim, hem haksizliklari göre göre kanser olurdum. Insan dogru bulmadigi, hak vermedigi birini nasil hukuk kurallari cercevesinde avantajli duruma gecirmeye calisir ki...

3 yorum:

ümran dedi ki...

Dory,yazmıyosun kaç gündür.Nemo döndü mü?herşey yolunda mı??

ümran dedi ki...

Dory nerelerdesinn??

dory dedi ki...

anlatacak cok sey var, ilk fırsatta yazacagım.
gecen hafta sirketimiz bir virüs saldirisina ugradi. mobil baglanmisken benimkine de bulasti. kac gündür internete baglanamiyordum... ne kötü alismisim, internetsiz hicbir sey yapamaz olmusum. ama en cok da günlügümü aradim dogrusu.