26.1.07

Yeni Tedbir

Bakiyorum da artik yazilarimin neredeyse sadece Nemo'yla ilgili; ya onunla ne yaptigim, ya onu almak icin ne yaptigim, ya da alamadiysam nasil oldugu... Artik yemek tarifleri, örgü modelleri yazmiyorum nedense. Biri ablama yilbasi hediyesi, digeri kendime, iki cift corap daha ördüm oysa ki. Bu yazi da onlardan biri.
Yarin sabah Erdek'e gidiyoruz annemle. Gecen seferki tedbir kararinda sömestre tatilinden bahis yoktu; o yüzden tekrar bir dilekce verdik. Hakim neredeyse red ediyordu. Avukatim gidip konusmasa, cocugun bir oraya, bir buraya gidip gelmesi dogru degil deyip kabul etmeyecekti. Inanmasi güc ama öyle. Neyse ki icra dosyasina dikkatini cekip önceki karara ragmen düzenli göremedigimi anlamasini saglayinca cumartesi sabahi saat 10.00'dan itibaren 10 gün süreyle, 10.gün aksam 10.00'a kadar benimle kalmasina karar verdi.
Tebligat acil yapilsin diye karari kurye ile cikardik. Yarin sabah icin icrayi da ayarladim. Tebligat yapilamadiysa diye endiseleniyordum ki, saat 18.00 gibi aradi Mammut. Her zamanki gibi emrivaki yapmisim; 16 Ocak'ta verdigim dilekce red edilmis, sonra ne olmus da karar degismis; karar negatif ciktiginda o da 'hay Allah, aslinda annesinin de hakki' demis, ama sonra 10 günü görünce cok kizmis, cünkü 15 günün 10'unu anneye vermek adaletsizlikmis, esit olmasi gerekirmis. Onunla konusarak anlasilamadigi icin hukuki yoldan gitmek zorunda oldugumu, onun ayin 26 günü birlikte gecirebilecegi, benimse sadece 4 gün hakkim oldugunu söyledim. Ama elbette duymadi bile. Benim namusum ve Shrek hakkinda hakaretlere baslayinca kapattim telefonu.
Neyse, umarim yarin bir aksilik cikmaz da alir gelirim oglusumu, 10 gün tatil yapariz birlikte. Bugün sirkette de söyledim, eger alabilirsem ben haftaya izin kullanacagim diye; acil bir sey olursa ugrarim, maillerime zaten bakarim. Aklimdan program yapmaya basladim bile. Bir gün Istanbul Modern (cocuklar icin özel programlari varmis); bir gün Smart Kids (legolarla oynarken egitim veriyorlarmis); Park Orman'da paten; belki Cumartesi Okay Temiz'in ritm atölyesi; bir gün Ferahevler'deki yeni acilan seramik atölyesi (normalde cocuk saati sadece cumartesi, ama yariyil tatili yüzünden belki haftaici de yaparlar)... Ayrica cocuk filmleri, cocuk tiyatrolari bizi bekliyor, ama seyretmek yerine icinde olmak daha faydali, daha unutulmaz anilar birakir. Simdilik aklima gelenler bunlar. Hele bir kavusalim da...

2 yorum:

ümran dedi ki...

Şu mammut mudur,öküz müdür her neyse el birliğiyle ortadan kaldırmaya ne dersin? Yazdıklarını okurken sinirimden tırnaklarımı yiyorum..Bir hafta önce filan blogunu keşfettim ve arşivinde ki tüm yazıları hatmettim..gün içinde de en az 3-4 kez girip kontrol ediyorum yeni bişeyler yazdın mı diye..çok güçlü bi kadınsın valla ne diyim..10 gün oğluşunun tadını çıkar..O öküz oğlu öküzün sözlü tacizlerine de aldırış etme..Sevgiler..

endiseliperi dedi ki...

Yaşasın! 10 gün! İyi eğlenceler. Mutlu olun. Lütfen Allahım sorun çıkmasın ya!