5.1.07

Sünger Bob


Hehe:) Ben de yaptim:))
Transfer teknigi için Hanimis'e tesekkürler... Gerci yagli krema cok kati olunca baska tariflerden uydurup icine azicik süt, birkac damla limon suyu ve bir tutam tuz koydum ama olsun. Hazir pastaban, araya ve üstüne crem ole - kremsanti karisimi, araya mandalina (muz koyayim dedim ama Nemo istemedi), islatmak icin elma suyu, öyle uyduruk bir sey iste. Ama amacina ulasti:)
Nemo "dogumgünümde de Petri'yi yaparsin" dedi. Ben de "dogumgününde daha kalabalik oluruz, iki pasta ancak yeter, hem Sünger Bob'u, hem Petri'yi yaparim" dedim, "deniz kabugu seklinde kurabiyeler de yapariz"...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben hamileyken sokaklara bakip oglum su cocuk gibi, bu cocuk gibi olsun, o cocuk gibi olmasin diye dusunurdum. Yabanci cocuklara benzemesin, su icim icim isildayan Turk cocugu gozleri ve bir de kalp seklinde yuzu olsun derdim. Hani yuvarlagimsi duzgun kafa, hafif elmaciklar, gulunce sivriliveren minik ucgen cene... Ustunden silgi gecmis gibi olmasin derdim. Yani tarifim asagi yukari elinde Sunger Bob pastasi tutan su icim icim gozlu delikanli gibi birsey iste. :o) Oglumla benzesmiyorlar ama herhalde cok dilemisim, cok dusunmusum ki benim oglum da gonlume gore, hatta hayallerimin cok cok ustunde birsey oldu. Bu delikanli da mutlaka annesinin hamilelik hayallerini suslemis. Pasta da guzel olmus.

Adsız dedi ki...

ah ne yakışıklı bir oğlan bu böyle! pasta da güzel! siz de keyiflisiniz! Ah ne güzel!
(bana 4 ünlemli cümle kurdurttunuz:)

sevgilerimle

Gün dedi ki...

Bu güzel gülüş, mutlu olduğunun kanıtı bu fotograf olmalı öncelikle babasına karşı :(

Canım oğlun ve pasta harika görünüyorlar, yaşadığın tüm sıkıntılar geçecek ben çok inanıyorum buna...

hanimiş dedi ki...

Dory tesadüfen rastladım pastana.. Çok memnnun oldum yöntemi denemene. Gayet başarılı olmuş, Nemo da çok sevinmiş belli ki.

Adsız dedi ki...

Ne kadar mutlu. Sitenize girdim ve bu resmi gördüm durdum... Mutluluğu gözlerine yansımız. Elindeki pasta şahane...

Sevgiler.

http://misss.blogcu.com