14.10.06

Isimiz fala kaldi

Haftanin Salidan sonraki kismi daha sakin gecti. Bir arkadasim, gittigi diksiyon kursunda hocasi olan Mehmet Gurhan'in basrolunu oynadigi oyuna cagirdi. Shrek de seyahatte oldugu icin (o evde olunca serilip film seyretmeyi veya hicbir sey yapmamayi tercih ediyorum cunku) biz 3 kadin Sehir Tiyatrolari Resat Nuri Sahnesi'ne gittik. Asagidaki paragrafi İBB Sehir Tiyatrolari'nin web sitesinden kopyaladim:
Ahmet Nuri Sekizinci’nin yazdigi Engin Gurmen’in yonettigi CEZA KANUNU sahtekarlik dolu hayatlar ve carpik bir duzen hakkinda bir komedi: “Sevgilisinin evindeyken polis baskinina ugrayan capkin zengin Amberi Bey bir polisi tokatlayınca mahkemelik olur; bir ay hapse mahkum edilir. Karisinin bu durumu ogrenmesinden korkan Amberi care arar: kendisinin yerine okul arkadasi Irfan hapse girecek, karsiliginda para alacaktir…”Oyunun dekor tasarimi Ozhan Ozdil, kostum tasarimi Aysel Dogan, isik tasarimi Mustafa Turkoglu imzasi tasiyor. Oyunda Seda Fettahoglu (Loksandra), Nurseli Tiriskan (Carolin), Mehmet Gurhan (Sumbulteberzade Anberi), Ozge Ozder (Sadberk), Defne Gurmen Ustun (Sacide), C. Ahhan Sener (Ziver), Candan Sabuncu (Leyla), Emin And (Ali Irfan Arif Orfi), Kubilay Penbeklioglu (Sebati), Erkan Sever (Kamali Bekir) ve Yalcin Boratap (Halim) rol aliyor.
Vodvil severseniz belki hosunuza gidebilir ama ben sikintidan patliyordum neredeyse. Oyuncular, ozellikle Mehmet Gurhan ve Emin And cok iyi ama onlar bile kurtaramiyor oyunu.
Yine de eglenceli bir gece gecirmis oldum; kizlarla cok gulduk; birlikte dikis kursuna ve kick-box'a gitmeye karar verdik...
Bu arada, sasilacak sey ama aylik falim yine dogru cikti. Mayista bu evi almak icin konut kredisi kullanirken elimdeki nakit experin bictigi degerin %75'ini karsilamiyordu. Banka, benim bitmek uzere olan dairemi Temmuzda teslim alacagimi ve birkac ay icinde satabilecegimi dikkate alarak 18 Ekim'e yuklu bir ara odeme planlamisti. Ancak daireyi Eylul'de teslim aldim ve henuz satilmadi. Site cok yeni oldugu icin emlak degeri daha oturmamis, bakan cok ama alan yok. Caresiz bu hafta bankanin sube mudurunu arayip durumu anlattim, ara odeme icin erteleme istedim. Ertesi gun beni arayip 6 ayligina ertelediklerini soyledi:)) Iyi de, Susan Miller Yengeclerin Ekim falinda ne demis bakar misiniz: "Home and family-related changes often involve seeking extra funds; so if you need a mortgage or home improvement loan, schedule a meeting or file an application on October 10 when you will be as lucky as a Leprechaun. If you can't make headway with your banker or broker, see if your family will help you with a loan or outright cash gift. Your chart shows that one way or another, you should be able to get funds you need." Ben simdi nasil inanmam bu kadinin dediklerine... "Your home, property, or family life will also be in the spotlight in quite a big, sustained way this month. The new moon, October 22, will swing a door wide open for all domestic matters in the weeks that follow. On top of that, you have Venus, Mars, and the Sun to help you make all sorts of improvements in your home or second residence (like a country house) that you'd love. If you want to make the best of this energy, initiate actions on October 22 or in the days that closely follow - don't let too much time pass. You might move to a new house or apartment, find the right buyer for property you are trying to sell, or order repairs, the painters, a contractor, decorator, or architect." de demis. Bir bakiyorsunuz, onumuzdeki hafta eve alici cikmis! Olur mu olur...
Cumartesiyi benim evde geciriyoruz. Shrek tren maketlerini boyuyor; ben bir tur camasir yikamak, biraz piyano calismak (sadece ne kadar da geriledigimi idrak edecek kadar, fazla degil), blog okumak gibi islerle vakit geciriyorum. Aksam o Suzmebal'i alip kendi evine gececek, ben de evcil kedinin tarifini verdigi galaktobureko'yu yapmayi deneyecegim. Onu boya yaparken gorunce ben de ozendim, belki ahsap tepsi/raf/anahtarlik/dikis kutusu torbasindan bir objenin boyanma zamani gelmistir.. Aa, aslinda yarin "bayram tatlilari" etkinligi var, ama bir gecede iki tatli nasil yaparim ki...

Hiç yorum yok: