1.12.05

Dizilerden İnciler

Dün akşam da televizyonda başka bir diziye rastladım. Bu aralar kendimi Türkiye'den çok kopuk hissediyorum. Klasik batı müziği seven bir ailede büyüyüp, yabancı okulda gelişip, yabancı ortaklı bir şirkette yönetici olup, dünya kadar iletişim, liderlik, yönetim becerileri eğitimleri aldıktan sonra aksi düşünülemezdi herhalde. Dizileri seyrederken sanki sosyolojik-psikolojik bir vaka inceliyormuşum tavrı içine girmem bu yüzden. Sadece bir diyaloğu yazmam yetecek ne demek istediğimi anlatmama.

İki adam konuşmaktalar. Esas oğlan (sonradan anladım, evli bir polismiş) şöyle başlıyor lafa:
- Aysel'i başka bir adamla yakaladım. (İsmi uyduruyor olabilirim)
- Abi, emin misin?
- Kollarında yakaladım.
- Yapma yaa...
- Ama en kötüsü ne biliyor musun?
- ??
- Tetiği çekemedim. Öldürecek kadar çok sevmiyormuşum Aysel'i.

@&*%$#!!!

2 yorum:

Koyubeyaz dedi ki...

Gercekten bu blogu nerden buldum hatirlamiyorum. Unutkanligim had safhada oldugu icin :) Benim bloguma yorum mu yazdin baskasinin blogundaki yorumdanmi bilmiyorum. Ama iyiki bulmusum. Profilini okurken yuzumde nasil gulumse belirdiyse postlarini okurkende ayni ruh halindeydim.. Seni bulduguma sevindim...

dory dedi ki...

Teşekkür ederim:) Yazdıklarıma yorum bırakıldığını görünce çocuk gibi seviniyorum zaten, bir de böyle bir iltifat alınca çok mutlu oldum. Ben de senin blogunu takip ediyorum bir süredir; uzaktan ve karşılıksız (s)empati sanıyordum, demek karşılıklıymış:))